Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 24.03.2020, sygn. 0115-KDIT1.4011.149.2019.3.JG, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0115-KDIT1.4011.149.2019.3.JG
Opodatkowanie dochodów z kwalifikowanych praw własności intelektualnej preferencyjną stawką podatkową.
Na podstawie art. 13 § 2a oraz art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2019 r., poz. 900 z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 23 grudnia 2019 r., uzupełnionym pismami z dnia 24 lutego 2020 r. i 9 marca 2020 r., o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie opodatkowania dochodów z kwalifikowanych praw własności intelektualnej preferencyjną stawką podatkową jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 23 grudnia 2019 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek, uzupełniony w dniach 24 lutego 2020 r. i 9 marca 2020 r., o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie opodatkowania dochodów z kwalifikowanych praw własności intelektualnej preferencyjną stawką podatkową.
We wniosku oraz jego uzupełnieniach przedstawiono następujący stan faktyczny.
Wnioskodawca zajmuje się wytwarzaniem i rozwojem oprogramowania warstwy systemowej do urządzeń mikrokomputerowych bazujących na architekturze X. Wnioskodawca tworzy następujące elementy oprogramowania systemowego: moduły, biblioteki, procesy systemowe, interfejsy, podprogramy oraz procedury systemu operacyjnego x oraz x. Elementy te umożliwiają uruchomienie i używanie nowych elementów elektronicznych (z ang. Chipset), w które mogą zostać wyposażone nowo powstające urządzenia, a które obecnie nie działają pod kontrolą systemu x lub x. Wyżej wymienione elementy również tworzą nowe możliwości systemu operacyjnego x i x, które nie są obecne w powyższych systemach operacyjnych, a które nie są związane bezpośrednio ze sprzętem elektronicznym - tzw. oprogramowanie warstwy middle-ware. Innymi słowy Wnioskodawca tworzy nowe oprogramowanie do niskiej warstwy kontroli i dostępu do sprzętu ale również warstwy pośredniczącej między aplikacjami użytkowymi a warstwą sprzętową.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right