Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 14.01.2020, sygn. 0112-KDIL2-2.4011.44.2019.2.MM, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0112-KDIL2-2.4011.44.2019.2.MM

Dochody z kwalifikowanych praw własności intelektualnej (IP BOX).

Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2019 r., poz. 900, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 13 listopada 2019 r. (data wpływu 13 listopada 2019 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie dochodów z kwalifikowanych praw własności intelektualnej (IP BOX) jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 13 listopada 2019 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek uzupełniony pismem z 20 grudnia 2019 r. (data wpływu 20 grudnia 2019 r.) o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie dochodów z kwalifikowanych praw własności intelektualnej (IP BOX).

We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.

W ramach prowadzonej działalności gospodarczej, jako programista, Wnioskodawca rozwija dla Spółki Sp. z o.o. z siedzibą w (), NIP: () produkt. Produkt ten jest grą mobilną dostępną na systemach () oraz ().

W ramach rozwoju produktu Wnioskodawca tworzy dla Spółki architekturę serwerową oraz wzbogaca ich produkt o możliwość gry sieciowej, pomiędzy wieloma graczami. Jest to pierwsza gra sieciowa tworzona przez tą spółkę. W ramach umowy spisanej pomiędzy jednoosobową działalnością gospodarczą Wnioskodawcy a wyżej wymienioną spółką całość tworzonego oprogramowania staje się wyłączną własnością spółki. Spółka ta udostępnia graczom tworzoną grę poprzez platformy sklepów mobilnych, takich jak () oraz (). Spółka otrzymuje autorskie prawa majątkowe do Utworów wykonywanych w ramach podpisanej ze Spółką umowy (wszelkie utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. Prawo autorskie i prawa pokrewne (tekst jednolity Dz. U. nr 90/2006. poz. 631 ze zm.), w tym program komputerowy). Prawa te nie mają ograniczeń czasowych ani terytorialnych.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00