Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 23.12.2019, sygn. 0114-KDIP3-3.4011.484.2019.2.MJ, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP3-3.4011.484.2019.2.MJ

opodatkowanie dochodów z kwalifikowanych praw własności intelektualnej preferencyjną stawką podatkową

Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2019 r., poz. 900, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 4 października 2019 r. (data wpływu 10 października 2019 r.) uzupełnionym pismem z dnia 13 grudnia 2019 r. (data wpływu 19 grudnia 2019 r.) w odpowiedzi na wezwanie z dnia 4 grudnia 2019 r. Nr 0114-KDIP3-3.4011.484.2019.1.MJ o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie opodatkowania dochodów z kwalifikowanych praw własności intelektualnej preferencyjną stawką podatkową jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 10 października 2019 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie opodatkowania dochodów z kwalifikowanych praw własności intelektualnej preferencyjną stawką podatkową.

We wniosku oraz jego uzupełnieniu przedstawiono następujący stan faktyczny.

Wnioskodawca prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą, w ramach której przede wszystkim zajmuje się tworzeniem, rozbudowywaniem oraz portowaniem gier video przeznaczonych na komputery oraz konsole. Ponadto zajmuje się on tworzeniem aplikacji komputerowych i na smartfony.

Portowanie, o którym mowa powyżej, polega na przeniesieniu gry, oryginalnie stworzonej na komputery z systemem operacyjnym na konsole do gier , . oraz . W celu umożliwienia przenoszenia gier Wnioskodawca tworzy zbiory kodów źródłowych. Kody te po połączeniu z danymi i kodem źródłowym oryginalnej gry, po odpowiedniej modyfikacji, pozwalają na uruchomienie gry na innej niż oryginalna, przeznaczona do tego platforma.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00