Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 10.12.2019, sygn. 0114-KDIP2-2.4010.431.2019.2.PP, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP2-2.4010.431.2019.2.PP
w zakresie braku zastosowania ograniczeń, o których mowa w art. 15e ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, w odniesieniu do kosztów opłat franczyzowych ponoszonych przez Spółkę na rzecz podmiotu powiązanego, w związku z zastosowaniem art. 15e ust. 11 pkt 1 ww. ustawy
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2019 r., poz. 900, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 27 września 2019 r. (data wpływu 3 października 2019 r.), o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie braku zastosowania ograniczeń, o których mowa w art. 15e ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, w odniesieniu do kosztów opłat franczyzowych ponoszonych przez Spółkę na rzecz podmiotu powiązanego, w związku z zastosowaniem art. 15e ust. 11 pkt 1 ww. ustawy jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 3 października 2019 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie braku zastosowania ograniczeń, o których mowa w art. 15e ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, w odniesieniu do kosztów opłat franczyzowych ponoszonych przez Spółkę na rzecz podmiotu powiązanego, w związku z zastosowaniem art. 15e ust. 11 pkt 1 ww. ustawy.
We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny oraz zdarzenie przyszłe.
() Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (dalej: Wnioskodawca lub Spółka) jest spółką kapitałową z siedzibą w Polsce, podatnikiem podatku dochodowego od osób prawnych, polskim rezydentem podatkowym.
Przedmiotem działalności Spółki jest sprzedaż detaliczna produktów farmaceutycznych, wyrobów medycznych, produktów leczniczych, suplementów diety, kosmetyków oraz produktów drogeryjnych (dalej: Produkty) w punktach sprzedaży apteczno-drogeryjnych lub wyłącznie drogeryjnych, działających pod marką ().
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right