Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 13.09.2019, sygn. 0112-KDIL2-2.4012.419.2019.1.JK, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0112-KDIL2-2.4012.419.2019.1.JK
Stawki podatku dla świadczonych usług.
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2019 r., poz. 900, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 24 lipca 2019 r. (data wpływu 26 lipca 2019 r.), uzupełnionym pismem z dnia 30 sierpnia 2019 r. (data wpływu 30 sierpnia 2019 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie stawki podatku dla świadczonych usług jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 26 lipca 2019 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie stawki podatku dla świadczonych usług. Wniosek uzupełniono 30 sierpnia 2019 r. o doprecyzowanie opisu sprawy.
We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny.
Spółka z o.o. (dalej: Wnioskodawca) jest zarejestrowanym czynnym podatnikiem podatku od towarów i usług (dalej: VAT). Wnioskodawca świadczy usługi polegające na prowadzeniu multimedialnych zajęć i warsztatów dla dzieci z wykorzystaniem nowych technologii.
W tym celu Wnioskodawca opracował program prowadzenia zajęć multimedialnych (pt. xxx) dedykowany dla przedszkoli i szkół podstawowych, który odpłatnie udostępniany jest zainteresowanym szkołom (również za pośrednictwem Rad Rodziców), przedszkolom, nauczycielom, wychowawcom.
Zajęcia prowadzą animatorzy współpracujący z Wnioskodawcą, którzy dojeżdżają do usługobiorców lub inne przeszkolone w tym celu osoby.
Zajęcia mają określoną tematykę, dostosowaną do wieku uczestników (uczniów/wychowanków). Zajęcia prowadzone są z wykorzystaniem sprzętu multimedialnego Wnioskodawcy i jego odpowiednio zaadaptowanych tabletów, przeznaczonych dla każdego z uczestników, a także specjalnie dobranych w tym celu programów i aplikacji.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right