Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 29.08.2019, sygn. 0114-KDIP3-2.4011.345.2019.1.MG, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP3-2.4011.345.2019.1.MG

w zakresie obowiązków ciążących na Spółce związanych z organizacją konkursu

Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 900, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 24 czerwca 2019 r. (data wpływu 2 lipca 2019 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków ciążących na Spółce związanych z organizacją konkursu jest:

  • nieprawidłowe - w części dotyczącej przychodów uzyskiwanych przez Uczestników prowadzących działalność gospodarczą w postaci punktów sprzedaży,
  • prawidłowe - w pozostałym zakresie.

UZASADNIENIE

W dniu 2 lipca 2019 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków ciążących na Spółce związanych z organizacją konkursu.

We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.

Sp. z o.o. (dalej: Spółka lub Wnioskodawca) jest podmiotem prowadzącym działalność gospodarczą w zakresie wytwarzania produktów leczniczych, wyrobów medycznych oraz specjalistycznych kosmetyków dermatologicznych (dalej: Produkty).

W związku z prowadzoną działalnością gospodarczą, Spółka planuje organizację przedsięwzięć o charakterze promocyjno-marketingowym, mających na celu wsparcie sprzedaży swoich Produktów.

Przedsięwzięcia te mają na celu w szczególności:

  • stymulowanie inicjatywy oraz pomysłowości ekspedientów (tj. pracowników punktów sprzedaży lub osób prowadzących punkty sprzedaży, w których sprzedawane są Produkty Spółki) w zakresie promocji marki oraz Produktów Spółki,
  • budowanie znajomości oraz świadomości marki Spółki,
  • kreowanie innych działań mających na celu zwiększenie sprzedaży Produktów,
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00