Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 28.08.2019, sygn. 0113-KDIPT1-3.4012.362.2019.2.ALN, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0113-KDIPT1-3.4012.362.2019.2.ALN
W zakresie obowiązku stosowania przez Wnioskodawcę sposobu określenia podatku na podstawie w art. 86 ust. 2a-2h ustawy w ramach realizacji inwestycji
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2019 r., poz. 900, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 21 czerwca 2019 r. (data wpływu) uzupełnionego pismami z dnia 21 czerwca 2019 r. (data wpływu 28 czerwca 2019 r.) i dnia 8 sierpnia 2019 r. (data wpływu) o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług zakresie braku obowiązku stosowania przez Wnioskodawcę sposobu określenia podatku na podstawie w art. 86 ust. 2a-2h ustawy w ramach realizacji inwestycji pod nazwą ... jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 21 czerwca 2019 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie braku obowiązku stosowania przez Wnioskodawcę sposobu określenia podatku na podstawie w art. 86 ust. 2a-2h ustawy w ramach realizacji inwestycji pod nazwą ....
We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny.
(ostatecznie doprecyzowany w uzupełnieniu wniosku)
Miasto .. (dalej: Miasto, Wnioskodawca) wraz ze swoimi jednostkami organizacyjnymi (tj. jednostkami budżetowymi i zakładami budżetowymi) jest podmiotem zarejestrowanym jako czynny podatnik podatku od towarów i usług. Składa do . Urzędu Skarbowego w .. comiesięczne deklaracje dla podatku od towarów i usług VAT-7.
Realizując zadania własne, Miasto realizuje zadanie inwestycyjne pod nazwą ....
Na przedmiotową inwestycję Miasto otrzymało dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Oś Priorytetowa IV Infrastruktura drogowa dla miast, Działanie 4.2 Zwiększenie dostępności transportowej ośrodków miejskich leżących poza siecią drogową TEN-T i odciążenie miast od nadmiernego ruchu drogowego.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right