Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 26.07.2019, sygn. 0112-KDIL2-1.4012.251.2019.1, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0112-KDIL2-1.4012.251.2019.1
Prawo do odliczenia podatku VAT w zw. z realizacją projektu.
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2019 r., poz. 900, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 3 lipca 2019 r. (data wpływu 3 lipca 2019 r.), uzupełnionym pismem z dnia 22 lipca 2019 r. (data wpływu 22 lipca 2019 r.), o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku VAT w związku z realizacją projektu edukacji ekologicznej pn. A, realizowanej przez Szkołę Podstawową w B jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 3 lipca 2019 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku VAT w związku z realizacją projektu edukacji ekologicznej pn. A, realizowanej przez Szkołę Podstawową w B. Przedmiotowy wniosek uzupełniono w dniu 22 lipca 2019 r. o doprecyzowanie opisu sprawy.
We wniosku przedstawiono następujący następujące zdarzenie przyszłe.
Gmina C (dalej: Gmina) jest zarejestrowana na potrzeby podatku od towarów i usług (dalej: VAT) jako podatnik VAT czynny.
Gmina jako organ prowadzący dla Szkoły Podstawowej w B przystąpi do konkursu ogłoszonego przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w D na dotacje w ramach konkursu z dziedziny Edukacja Ekologiczna pn. (). Utworzenie punktu dydaktycznego pn. A przy Szkole Podstawowej () w B to projekt realizowany w ramach edukacji ekologicznej, przewidziany do realizacji w roku szkolnym 2019/20.
Cele programu:
Stworzenie miejsca dla edukacji ekologicznej w bezpośrednim kontakcie z przyrodą, rozwijanie twórczości plastycznej i literackiej nią inspirowanej, rozwijanie zainteresowań naukowych, umiejętności pracy w grupie, planowania, odpowiedzialności za powierzone zadania. Poza kształtowaniem podstaw proekologicznych. Projekt pozwoli na większą integrację społeczności lokalnej oraz edukację obywatelską.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right