Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 03.07.2019, sygn. 0114-KDIP4.4012.342.2019.2.EK, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP4.4012.342.2019.2.EK
prawo do odliczenia podatku naliczonego z faktur dokumentujących zakupy związane z projektem pn. Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej .
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2019 r., poz. 900) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 22 maja 2019 r. (data wpływu 30 maja 2019 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego z faktur dokumentujących zakupy związane z projektem pn. Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 30 maja 2019 r. wpłynął ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego z faktur dokumentujących zakupy związane z projektem pn. Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej .
We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny:
Miasto [dalej: Wnioskodawca lub Miasto] realizuje projekt pn. Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej [dalej: Projekt], Projekt objęty jest dofinansowaniem ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa 2014-2020, Działanie: 4.2 Efektywność energetyczna, typ projektu: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej.
Projekt obejmuje kompleksową modernizację energetyczną budynku Szkoły, w zakres rzeczowy której wchodzą:
- ocieplenie obiektu: przegród zewnętrznych obiektu, w tym ścian zewnętrznych, dachów lub stropodachów;
- wymiana okien i drzwi zewnętrznych;
- wymiana oświetlenia na energooszczędne;
- przebudowa kotłowni, systemów grzewczych;
- budowa i przebudowa systemów wentylacji (wentylacja mechaniczna) wraz z rekuperacją;
- zastosowanie automatyki pogodowej;
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right