Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 06.06.2019, sygn. 0114-KDIP4.4012.175.2019.2.RK, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP4.4012.175.2019.2.RK
Prawo do odliczenia 100% podatku naliczonego wynikającego z wydatków związanych z samochodem służbowym.
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2019 r., poz. 900) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 5 marca 2019 r. (data wpływu 21 marca 2019 r), uzupełnionym pismem z dnia 27 maja 2019 r. (data wpływu 3 czerwca 2019 r.), będącym odpowiedzią na wezwanie Organu z dnia 15 maja 2019 r. (skutecznie doręczone 20 maja 2019 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia 100% podatku naliczonego wynikającego z wydatków związanych z samochodem służbowym - jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 21 marca 2019 r wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej, dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia 100% podatku naliczonego wynikającego z wydatków związanych z samochodem służbowym.
Przedmiotowy wniosek uzupełniono pismem z dnia 27 maja 2019 r. (data wpływu 3 czerwca 2019 r.) w odpowiedzi na wezwanie Organu z dnia 15 maja 2019 r. (skutecznie doręczone 20 maja 2019 r.).
We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny.
Spółka prowadzi na terytorium kraju między innymi działania o charakterze marketingowym, promocyjnym i reklamowym, dotyczące produktów i wyrobów medycznych. Odbywa się to na zlecenie kontrahenta i na podstawie uzyskiwanego od niego wynagrodzenia. Działania te wchodzą w skład usług świadczonych kompleksowo i w sposób ciągły, mogących mieć wpływ na obecność i/lub sprzedaż produktów leczniczych oferowanych przez kontrahenta na polskim rynku.
Działania Spółki między innymi obejmuje:
- budowanie i utrzymywanie relacji z podmiotami i osobami mogącymi mieć wpływ na sprzedaż produktów kontrahenta, w tym z przedstawicielami środowiska medycznego (głównie lekarze, farmaceuci oraz inni pracownicy medyczni, - dalej zwani "Przedstawicielami grupy docelowej"), co realizowane jest przez spotkania, prelekcje, prezentacje i inne formy marketingu bezpośredniego, np. wizyty promocyjne,
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right