Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 15.04.2019, sygn. 0111-KDIB3-1.4012.22.2019.2.IK, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0111-KDIB3-1.4012.22.2019.2.IK
określenie stawki podatku dla usług weterynaryjnych i momentu powstania obowiązku podatkowego
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz.U. z 2018 r., poz. 800, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z 11 stycznia 2019 r. (data wpływu 14 stycznia 2019 r.), uzupełnionym pismem 19 marca 2019 r. (data wpływu 19 marca 2019 r.), o wydanie interpretacji indywidualnej przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie:
- określenia stawki podatku dla usług weterynaryjnych jest prawidłowe,
- określenia momentu powstania obowiązku podatkowego jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 14 stycznia 2019 r. do tut. organu wpłynął ww. wniosek o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług m.in. w zakresie określenia stawki podatku dla usług weterynaryjnych i określenia momentu powstania obowiązku podatkowego
Ww. wniosek został uzupełniony pismem z 19 marca 2019 r. (data wpływu 19 marca 2019 r.) będącym odpowiedzią na wezwanie tut. organu z 11 marca 2019 r. znak: 0111-KDIB3-1.4012.22.2019.1.IK.
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe:
WNIOSKODAWCA
Firma P. jest spółką z ograniczoną odpowiedzialnością wdrażającą innowacyjne usługi dla rynku weterynaryjnego. Spółka Wnioskodawcy jest w całości własnością krajowych osób fizycznych. Wnioskodawca prowadzi działalność wyłącznie na terytorium Polski. Wnioskodawca nie prowadzi działalności na terenie specjalnej strefy ekonomicznej.
PROWADZONA DZIAŁALNOŚĆ
Podmiot powstał jako spółka kilkunastu osób - lekarzy weterynarii oraz osób powiązanych zawodowo z branżą weterynaryjną z całej Polski. W ramach prowadzonej działalności gospodarczej spółka wdraża projekty prowadzące do integracji polskiego rynku weterynaryjnego dotyczące sfery organizacji, zarządzania, informatyki, wspólnej polityki zakupowej, wymiany doświadczeń, standaryzacji obsługi klienta itp. Potencjalnymi klientami spółki mogą być wszystkie podmioty gospodarcze zajmujące się świadczeniem usług weterynaryjnych.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right