Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 05.04.2019, sygn. 0111-KDIB3-3.4012.47.2019.1.MPU, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0111-KDIB3-3.4012.47.2019.1.MPU
w zakresie braku prawa do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego z faktur VAT dokumentujących poniesienie wydatków w związku z realizacją projektu
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2018 r., poz. 800 ze zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 7 lutego 2019 r. (data wpływu 18 luty 2019 r.), o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie braku prawa do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego z faktur VAT dokumentujących poniesienie wydatków w związku z realizacją projektu pn. () jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 18 lutego 2019 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie braku prawa do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego z faktur VAT dokumentujących poniesienie wydatków w związku z realizacją projektu pn. ()
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe:
Wnioskodawca Gmina () (dalej: Gmina, Wnioskodawca, Beneficjent) planuje realizację projektu pn. () (dalej: Projekt). Projekt będzie zrealizowany przy dofinansowaniu ze środków (), w ramach poddziałania ().(), oś priorytetowa (), Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna ().
Przedmiotem projektu jest wybudowanie na terenie () trzech Zintegrowanych Centrów Przesiadkowych - obiektów wspierających rozwój transportu publicznego w kluczowych punktach miasta, a także stworzenie sieci ciągów rowerowych. ZCP zlokalizowane będą w dzielnicach: ()przy ul. () (przystanek ()),() przy ul. () (przystanek ()) oraz () przy ul. () (przystanek ()). Nowo projektowane węzły przesiadkowe, składać się będą z trzech głównych elementów, tworzących spójną całość: przebudowanych wiat przystankowych, zamykanych boksów rowerowych oraz zadaszonych stojaków dla rowerów (()). Elementem spajającym projekt, będzie budowa sieci tras rowerowych o łącznej długości niespełna ()km, komunikujących ze sobą główne dzielnice miasta. Przedmiotowe zadanie stanowi II etap projektu zrealizowanego w mieście () w ramach poddziałania ()().
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right