Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 26.02.2019, sygn. 0114-KDIP3-2.4011.637.2018.2.AK1, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP3-2.4011.637.2018.2.AK1
Obowiązki płatnika
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 800 z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 7 grudnia 2018 r. (data wpływu 18 grudnia 2018 r.) uzupełnionego pismem z dnia 21 stycznia 2019 r. (data nadania 22 stycznia 2019 r., data wpływu 28 stycznia 2019 r) na wezwanie z dnia 14 stycznia 2019 r. (data doręczenia 17 stycznia 2019 r.) Nr 0114-KDIP3-2.4011.637.2018.2.AK1 oraz 0114-KDIP1-1.4012.782.2018.3.JO o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 18 grudnia 2018 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób w zakresie obowiązków płatnika.
We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny.
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (dalej Spółka) została wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w 2001 r. Spółka prowadzi działalność gospodarczą, której najważniejszym produktem jest Pakiet Usług, który zawiera usługi biznesowe m.in. dostarczanie publikacji, organizowanie konkursów, organizacja szkoleń i doradztwa, pośrednictwo w kontaktach handlowo-kooperacyjnych. Sprzedaż Pakietu Usług prowadzona jest przez pracowników Spółki, a poza W. przez Przedstawicieli Regionalnych.
Przedstawiciele Regionalni współpracują ze Spółką na mocy umowy zlecenia (w przypadku osób fizycznych) bądź umowy o pośrednictwo w sprzedaży pakietu usług (w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą).
Aby zwiększyć sprzedaż Pakietu Usług oraz silniej zmotywować Przedstawicieli Regionalnych Zarząd Spółki wprowadził w 2018 r. na zasadzie pilotażu Regulamin dodatkowego wynagradzania z tytułu sprzedaży Pakietu Usług Spółki, który przewiduje nagrody pieniężne i rzeczowe dla trzech najlepszych Przedstawicieli Regionalnych, którzy w 2018 r. odnotują największy wzrost liczby klientów Pakietu Usług w porównaniu do 2017 r.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right