Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 31.10.2018, sygn. 0113-KDIPT1-1.4012.687.2018.1.MH, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0113-KDIPT1-1.4012.687.2018.1.MH
zastosowanie stawki podatku VAT w wysokości 5% dla dostawy towarów
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2018 r., poz. 800, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 27 sierpnia 2018 r. (data wpływu 04 września 2018 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie zastosowania stawki podatku VAT w wysokości 5% dla dostawy towarów jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 04 września 2018 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie zastosowania stawki podatku VAT w wysokości 5% dla dostawy towarów.
We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny.
Wnioskodawczyni prowadzi działalność gospodarczą, w ramach której wytwarza i sprzedaje materiały dydaktyczne do nauki języka angielskiego w postaci tzw. fiszek (zbioru niezszytych kart), składających się z 50 lub 320 ponumerowanych kart o wymiarach 85mm x 61mm, drukowanych na papierze kartonowym o gramaturze 300 g/m2 i spakowanych w tekturowe pudełko. Każda karta (fiszka) składa się z awersu, na którym znajduje się obrazek lub/i zdanie do uzupełnienia w języku angielskim oraz rewersu, na którym umieszczono odpowiedź (nazwany obrazek w języku angielskim lub prawidłowo uzupełnione zdanie). Zestawy kart są pogrupowane pod względem trudności (dla początkujących i średniozaawansowanych) oraz tematyki (np. można wybrać fiszki skoncentrowane na konkretnym zagadnieniu gramatycznym lub leksykalnym).
Przedmiotowe fiszki można wykorzystywać do uzupełnienia lub urozmaicenia nauki języka angielskiego w szkołach podstawowych, gimnazjach, szkołach ponadgimnazjalnych, jak również na wszelkiego rodzaju kursach językowych.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right