Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 13.09.2018, sygn. 0114-KDIP3-1.4011.369.2018.2.EC, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP3-1.4011.369.2018.2.EC
W zakresie skutków podatkowych wniesienia aportu w postaci znaku towarowego do spółki osobowej.
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1, art. 14r ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2018 r., poz. 800, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku wspólnym z dnia 13 lipca 2018 r. (data wpływu 18 lipca 2018 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie skutków podatkowych wniesienia aportu w postaci znaku towarowego do spółki osobowej jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 18 lipca 2018 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek wspólny o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie skutków podatkowych wniesienia aportu w postaci znaku towarowego do spółki osobowej.
We wniosku złożonym przez:
- Zainteresowanego będącym stroną postępowania:
Wnioskodawcę - Zainteresowanego niebędącego stroną postępowania:
Y. spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa.
Przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.
Pan Wnioskodawca jest fryzjerem. Swoją przygodę z fryzjerstwem rozpoczął w 1995 roku, a już w 2000 roku szkolił setki fryzjerów w całym kraju. Szybko znalazł się w czołówce instruktorów fryzjerskich. W latach 2003 r. - 2015 r. prowadził indywidualną działalność gospodarczą, polegającą między innymi na świadczeniu usług fryzjerskich, sprzedaży detalicznej kosmetyków i artykułów toaletowych oraz prowadzeniu szkoleń fryzjerskich.
W kolejnych latach Wnioskodawca nawiązał współpracę z telewizją. W jednym z popularnych programów telewizyjnych dotyczących metamorfoz zajmował się dopasowywaniem fryzury do osobowości uczestniczek. Współpracuje też jako fryzjer przy sesjach zdjęciowych topowych polskich marek, pojawia się w różnych programach telewizyjnych, udziela wywiadów prasie kolorowej. Nazwisko Wnioskodawcy jest rozpoznawalne i występuje on w różnych projektach medialnych (rozpoznawalny jest też wizerunek Wnioskodawcy).
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right