Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 05.09.2018, sygn. 0114-KDIP4.4012.417.2018.1.EK, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP4.4012.417.2018.1.EK

Skutki podatkowe związane ze zorganizowanym Programem lojalnościowym.

Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2018 r., poz. 800, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 9 lipca 2018 r. (data wpływu 11 lipca 2018 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie skutków podatkowych związanych ze zorganizowanym Programem jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 11 lipca 2018 r. wpłynął ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie skutków podatkowych związanych ze zorganizowanym programem.

We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe:

Sp. z o.o. (dalej: Wnioskodawca, Spółka) jest zarejestrowanym w Polsce, czynnym podatnikiem VAT.

Spółka jest właścicielem centrum handlowego zlokalizowanego w Polsce (dalej: Centrum) oraz prowadzi działalność gospodarczą polegającą w szczególności na wynajmie powierzchni komercyjnych w Centrum na rzecz podmiotów prowadzących sklepy detaliczne (zasadniczo również będących zarejestrowanymi w Polsce podatnikami VAT, dalej: Sprzedawcy). Z tytułu świadczonych usług najmu, Wnioskodawca otrzymuje od Sprzedawców wynagrodzenie (czynsz). Wysokość czynszu należnego Spółce uzależniona jest od przychodów generowanych przez Sprzedawców w sklepach znajdujących się w Centrum.

Ponadto, Wnioskodawca pobiera od Sprzedawców także opłaty z tytułu kosztów dodatkowych, odrębnych od czynszu z tytułu najmu (dalej: Opłaty serwisowe). W ramach Opłat serwisowych, poza pokryciem kosztów funkcjonowania Centrum, mediami, itp., Spółka jest zobowiązana m.in. podejmować działania promujące Centrum i zachęcające klientów Sprzedawców (dalej Klienci") do dokonywania zakupów w Centrum.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00