Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 28.05.2018, sygn. 0112-KDIL2-3.4012.144.2018.1.AS, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0112-KDIL2-3.4012.144.2018.1.AS
Podatek od towarów i usług w zakresie ustalenia, czy do pobieranych przez placówki oświatowe opłat za pobyt dzieci w wieku do 5 lat w przedszkolach publicznych ponad 5-godzinny bezpłatny limit ma zastosowanie art. 15 ust. 6 ustawy o VAT oraz ustalenia, czy do pobieranych opłat za wyżywienie w stołówce szkolnej uczniów, dzieci przedszkolnych oraz nauczycieli ma zastosowanie art. 15 ust. 6 ustawy o VAT.
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2018 r., poz. 800, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 23 marca 2018 r. (data wpływu 28 marca 2018 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie:
- ustalenia, czy do pobieranych przez placówki oświatowe opłat za pobyt dzieci w wieku do 5 lat w przedszkolach publicznych ponad 5-godzinny bezpłatny limit ma zastosowanie art. 15 ust. 6 ustawy o VAT (pytanie oznaczone we wniosku nr 1) oraz
- ustalenia, czy do pobieranych opłat za wyżywienie w stołówce szkolnej uczniów, dzieci przedszkolnych oraz nauczycieli ma zastosowanie art. 15 ust. 6 ustawy o VAT (pytanie oznaczone we wniosku nr 2) jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 28 marca 2018 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie:
- ustalenia, czy do pobieranych przez placówki oświatowe opłat za pobyt dzieci w wieku do 5 lat w przedszkolach publicznych ponad 5-godzinny bezpłatny limit ma zastosowanie art. 15 ust. 6 ustawy o VAT (pytanie oznaczone we wniosku nr 1) oraz
- ustalenia, czy do pobieranych opłat za wyżywienie w stołówce szkolnej uczniów, dzieci przedszkolnych oraz nauczycieli ma zastosowanie art. 15 ust. 6 ustawy o VAT (pytanie oznaczone we wniosku nr 2).
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right