Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 02.03.2018, sygn. 0114-KDIP3-1.4011.486.2017.2.EC, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP3-1.4011.486.2017.2.EC
w zakresie obowiązków płatnika w związku z organizowaną przez Spółkę sprzedażą premiową
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2017 r., poz. 201, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko - przedstawione we wniosku z dnia 15 grudnia 2017 r. (data wpływu 22 grudnia 2017 r.) uzupełnione pismem z dnia 7 lutego 2018 r., data wpływu 13 lutego 2018 r. (data nadania 7 lutego 2018 r.) stanowiącym odpowiedź na wezwanie z dnia 31 stycznia 2018 r. Nr 0114-KDIP3-2.4011.393.2017.1.AK1 0114-KDIP3-1.4011.486.2017.1.EC 0114-KDIP1-3.4012.524.2017.1.ISK 0114-KDIP2-3.4010.346.2017.1.KK (data nadania 31 stycznia 2018 r., data doręczenia 1 lutego 2018 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika w związku z organizowaną przez Spółkę sprzedażą premiową - jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 22 grudnia 2017 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika w związku z organizowaną przez Spółkę sprzedażą premiową.
We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny oraz zdarzenie przyszłe.
- Wnioskodawca (Wnioskodawca) jest (i) spółką kapitałową, (ii) posiadającą siedzibę oraz miejsce zarządu na terytorium Polski oraz (iii) czynnym i zarejestrowanym podatnikiem podatku VAT. Wnioskodawca prowadzi działalność gospodarczą w zakresie dystrybucji słodyczy.
- W celu intensyfikacji sprzedaży i promowania produktów Wnioskodawcy, Wnioskodawca zleca agencjom marketingowym (Agencje Marketingowe) organizowanie i przeprowadzanie na zlecenie Wnioskodawcy akcji promocyjnych, w tym konkursów (Konkursy), loterii promocyjnych (Loterie Promocyjne) oraz akcji w ramach sprzedaży premiowej (Sprzedaż Premiowa"). Warunki poszczególnych akcji promocyjnych, w tym Konkursów, Loterii Promocyjnych i Sprzedaży Premiowej przewidziane są w regulaminach przygotowywanych dla potrzeb poszczególnych akcji promocyjnych, w tym Konkursów, Loterii Promocyjnych oraz Sprzedaży Premiowej (Regulamin). Wnioskodawca może też samodzielnie organizować i przeprowadzać promocje związane ze Sprzedażą Premiową.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right