Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 26.02.2018, sygn. 0113-KDIPT2-3.4011.443.2017.1.AC, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0113-KDIPT2-3.4011.443.2017.1.AC
Czy wydatki związane z prowadzeniem działań marketingowych można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów zgodne z art. 22 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2017 r., poz. 201, z późn. zm.), Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawczyni przedstawione we wniosku z dnia 22 grudnia 2017 r. (data wpływu 27 grudnia 2017 r.) o wydanie interpretacji indywidualnej przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie kosztów uzyskania przychodów jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 27 grudnia 2017 r. do tutejszego Organu wpłynął ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie kosztów uzyskania przychodów.
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe:
Wnioskodawczyni w ramach prowadzonej działalności gospodarczej świadczy usługi polegające na udostępnianiu programu komputerowego skierowanego do specjalistów z branży dietetycznej.
Klasyfikacja PKWiU dotycząca świadczonych usług mieści się w grupie 58.29:
- 58.29.40.0 Oprogramowanie komputerowe on-line,
- 58.29.50.0 Usługi licencyjne związane z nabywaniem praw do korzystania z programów komputerowych.
Program komputerowy, który będzie udostępniany Klientom, to kompletne narzędzie potrzebne do pracy dla dietetyka lub poradni dietetycznej. System zawiera bazę gotowych przepisów, moduł umożliwiający prowadzenie kartoteki pacjenta, wraz z możliwością opisu przebiegu wizyt oraz zaleceń lekarza prowadzącego.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right