Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 07.02.2018, sygn. 0114-KDIP3-2.4011.322.2017.2.KW1, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP3-2.4011.322.2017.2.KW1
Na Wnioskodawcy będą ciążyły obowiązki płatnika, o których mowa w powołanym powyżej art. 30 ust. 1 pkt 2 w zw. z art. 41 ust. 4 i art. 42 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych oraz złożenia deklaracji rocznej zgodnie z art. 42 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych w zakresie zryczałtowanego podatku dochodowego od osób fizycznych, od nagród przekazywanych w ramach Licencjonowanych Turniejów, z którymi Spółka zawierać będzie umowy sponsoringowe.
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2017 r., poz. 201, z późn. zm.), Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 15 listopada 2017 r. (data wpływu 21 listopada 2017 r.) uzupełnionym pismem z dnia 8 stycznia 2018 r. (data nadania 9 stycznia 2018 r., data wpływu 16 stycznia 2018 r.) na wezwanie z dnia 28 grudnia 2017 r. nr 0114-KDIP3-2.4011.322.2017.1.KW1, nr 0114-KDIP3-1.4011.427.2017.1.EC (data nadania 28 grudnia 2017 r., data odbioru 2 stycznia 2018 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika z tytułu sponsorowania nagród osobom fizycznym nieprowadzącym działalności gospodarczej - jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 21 listopada 2017 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika z tytułu sponsorowania nagród osobom fizycznym nieprowadzącym działalności gospodarczej.
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.
Spółka S.A. (dalej jako Spółka lub Wnioskodawca) zajmuje się głównie produkcją gier wideo opartych na własnych markach oraz jednocześnie, jest globalnym wydawcą wyprodukowanych przez siebie gier. Spółka stworzyła m.in. grę Y...: (dalej jako Y..., lub Gra). Gra jest oparta na modelu Free-to-play (F2P) i zawiera opcjonalne mikrotransakcje.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right