Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 05.01.2018, sygn. 0114-KDIP3-2.4011.300.2017.1.AK, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP3-2.4011.300.2017.1.AK

w zakresie określenia płatnika oraz jego obowiązków z tytułu zlecenia przez Wnioskodawcę innemu podmiotowi organizację promocji mającej na celu wspieranie sprzedaży mieszkań oferowanych przez Spółkę

Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1, art. 14r ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2017 r., poz. 201, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku z dnia 2 listopada 2017 r. (data wpływu 6 listopada 2017 r.), o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie określenia płatnika oraz jego obowiązków z tytułu zlecenia przez Wnioskodawcę innemu podmiotowi organizację promocji mającej na celu wspieranie sprzedaży mieszkań oferowanych przez Spółkę jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 6 listopada 2017 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie określenia płatnika oraz jego obowiązków z tytułu zlecenia przez Wnioskodawcę innemu podmiotowi organizację promocji mającej na celu wspieranie sprzedaży mieszkań oferowanych przez Spółkę.

We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.

Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa (dalej Spółka lub Wnioskodawca) to firma deweloperska, której oferta obejmuje m.in. sprzedaż mieszkań. Działając na zlecenie Spółki, agencja reklamowa (będąca odrębnym od Spółki przedsiębiorcą -osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą, dalej Agencja reklamowa) organizować będzie akcję wspierającą sprzedaż mieszkań oferowanych przez Spółkę (dalej Promocja), która stanowi sprzedaż premiową w rozumieniu art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 2032 ze zm.; dalej ustawa o PIT).

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00