Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 28.12.2017, sygn. 0115-KDIT3.4011.339.2017.2.WM, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0115-KDIT3.4011.339.2017.2.WM
Skutki podatkowe sprzedaży tuszek królików pochodzących z własnej hodowli.
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2017 r., poz. 201, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 16 października 2017 r. (data wpływu 25 października 2017 r.) uzupełnionym pismem z dnia 6 grudnia 2017 r. (data wpływu 15 grudnia 2017 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie skutków podatkowych sprzedaży tuszek królików pochodzących z własnej hodowli jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 25 października 2017 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie skutków podatkowych sprzedaży tuszek królików pochodzących z własnej hodowli.
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.
Wnioskodawczyni jest rolnikiem, posiadającym gospodarstwo rolne o powierzchni około 50 ha. W ramach prowadzenia tego gospodarstwa zajmuje się także hodowlą królików mięsnych. Króliki te planuje sprzedawać w ramach sprzedaży bezpośredniej, która uregulowana jest przez Rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 30 września 2015 r. w sprawie wymagań weterynaryjnych przy produkcji produktów pochodzenia zwierzęcego przeznaczonych do sprzedaży bezpośredniej (Dz.U. z 2015 poz. 1703). Sprzedaż prowadzona będzie: konsumentom końcowym, a także do zakładów prowadzących handel detaliczny bezpośrednio zaopatrujących konsumenta końcowego. Produkcja roczna nie przekroczy w tym gospodarstwie 5000 sztuk. Króliki pochodzące jedynie z własnej hodowli będą ubijane, oskórowywane, patroszone, schładzane i odsprzedawane w tuszkach, bez rozbioru do wspomnianych wyżej punktów handlu detalicznego, a także konsumentom końcowym.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right