Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 15.11.2017, sygn. 0113-KDIPT1-3.4012.699.2017.1.BM, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0113-KDIPT1-3.4012.699.2017.1.BM
Prawo do odliczenia podatku naliczonego z tytułu świadczonych na rzecz Wnioskodawcy usług marketingowych.
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2017 r., poz. 201, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 3 października 2017 r. (data wpływu 6 października 2017 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do obniżenia podatku należnego o kwotę podatku naliczonego z tytułu świadczonych na rzecz Spółki usług marketingowych jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 6 października 2017 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do obniżenia podatku należnego o kwotę podatku naliczonego z tytułu świadczonych na rzecz Spółki usług marketingowych.
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.
sp. z o.o. (dalej: Spółka) jest jednym z największych w Polsce producentów drzwi zewnętrznych i wewnętrznych (malowanych, okleinowanych, laminowanych i fornirowanych), drzwi wejściowych, drzwi przesuwnych, drzwi antywłamaniowych, drzwi technicznych (dźwiękoizolacyjnych i przeciwpożarowych), drewnianych okien, okiennic, ościeżnic, listew drzwiowych i przypodłogowych a także futryn.
Spółka jest czynnym podatnikiem VAT.
Spółka, w związku z planowanym wprowadzeniem na rynek czterech nowych kolorów popularnego modelu drzwi, zamierza podpisać z podmiotami, które są hurtowymi odbiorcami jej produktów (dalej: Hurtownie) umowy, na podstawie których Hurtowniom zlecane będzie przeprowadzenie działań o charakterze marketingowym w zakresie nowych produktów Spółki (dalej: Produkty). Hurtownie są podmiotami niezależnymi od Spółki.
Spółka zamierza współpracować jedynie z wybranymi podmiotami-odbiorcami jej Produktów (głównie z takimi, które charakteryzują się największym potencjałem do generowania sprzedaży, np. z uwagi na to, że dana Hurtownia ma wiele placówek handlowych, w których prowadzi sprzedaż, jest podmiotem o ustalonej renomie, etc.).
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right