Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 13.09.2017, sygn. 0112-KDIL2-3.4012.183.2017.2.AŻ, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0112-KDIL2-3.4012.183.2017.2.AŻ
Podatek od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku VAT.
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2017 r., poz. 201, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 22 maja 2017 r. (data wpływu 30 maja 2017 r.), uzupełnionym pismem z dnia 8 sierpnia 2017 r. (data wpływu 16 sierpnia 2017 r.), o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku VAT jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 30 maja 2017 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku VAT. Wniosek uzupełniono w dniu 16 sierpnia 2017 r. o doprecyzowanie opisu sprawy.
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.
W związku ze złożeniem wniosku o dofinansowanie projektu pt. e-Usługi w Politechnice () Wnioskodawca zobowiązany został do przedstawienia interpretacji indywidualnej w zakresie prawa do odliczenia podatku VAT od zakupów do ww. projektu. W związku z czym podatek VAT będzie kosztem kwalifikowalnym w tej części, w której Zainteresowany nie ma możliwości odliczenia.
Politechnika jest czynnym podatnikiem podatku VAT. Najważniejsze informacje dotyczące projektu:
- nazwa projektu: e-Usługi w Politechnice ();
- kierownik/koordynator projektu: ();
- okres realizacji: 27 m-cy;
- źródło dofinansowania: 85% środki UE, 15% wkład własny;
- przedmiot projektu (opis): stworzenie poprzez e-portal e-usług dla studentów, doktorantów.
E-usługi:
- e-teczka usługa umożliwi studentom/doktorantom składanie podań w formie elektronicznej. Każdy student/doktorant uczelni będzie miał możliwość składania podania zgodnie z obowiązującymi wzorami dokumentów na uczelni. Podanie wraz z załączonymi dokumentami w formie elektronicznej, trafią do właściwych jednostek Uczelni w celu jego procedowania i rozpatrzenia. Po rozpatrzeniu podania klient otrzyma informację również drogą elektroniczną. Wdrożenie tej usługi umożliwia złożenie podania z dowolnego miejsca o dowolnej porze.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right