Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 25.07.2017, sygn. 0113-KDIPT2-1.4011.96.2017.2.DJD, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0113-KDIPT2-1.4011.96.2017.2.DJD

Czy Wnioskodawca, stosownie do art. 30c oraz art. 9a ust. 2 i 3 u.p.d.o.f, będzie mógł zastosować do dochodu uzyskanego z tytułu świadczenia usług w ramach własnej pozarolniczej działalności gospodarczej na rzecz Spółki, w której jest i będzie jednocześnie zatrudniony na podstawie umowy o pracę na stanowisku dyrektora handlowego, stawkę liniową podatku w wysokości 19%?

Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2017 r., poz. 201, z późn. zm.), Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 27 kwietnia 2017 r. (data wpływu 5 maja 2017 r.) o wydanie interpretacji indywidualnej przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie możliwości opodatkowania 19% podatkiem liniowym przychodów z pozarolniczej działalności gospodarczej jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 5 maja 2017 r. został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych.

We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe:

Wnioskodawca będący polskim rezydentem podatkowym, jest zatrudniony na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony w Spółka z o.o. z siedzibą w (dalej: Spółka) na stanowisku dyrektora handlowego od dnia 31 grudnia 2008 r.

Obowiązki wynikające z umowy wykonywane są w siedzibie Spółki, a zakres obowiązków Wnioskodawcy obejmuje:

  • tworzenie planów sprzedaży w rozbiciu na miesiące, produkty, kanały dystrybucji oraz nadzór nad ich realizacją,
  • organizowanie i kontrole działu sprzedaży,
  • tworzenie zespołu, rekrutację i szkolenia,
  • tworzenie strategii sprzedażowej i nadzór nad jej realizacją,
  • tworzenie systemów wynagrodzeń dla działu sprzedaży,
  • tworzenie budżetu marketingowego i nadzór nad jego realizacją,
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00