Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 31.05.2017, sygn. 0114-KDIP4.4012.76.2017.1.AKO, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP4.4012.76.2017.1.AKO
W zakresie możliwości zastosowania zwolnienia od podatku do świadczonych usług w świetle przepisów ustawy dotyczącej podatku od towarów i usług .
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2017 r., poz. 201, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 20 marca 2017 r. (data wpływu 24 marca 2017 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie możliwości zastosowania zwolnienia od podatku do świadczonych usług jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 24 marca 2017 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie możliwości zastosowania zwolnienia od podatku do świadczonych usług.
We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny oraz następujące zdarzenie przyszłe:
Sp. z o.o. (dalej: Wnioskodawca, A., Spółka) prowadzi działalność i świadczy usługi w zakresie obsługi procesów klientów zewnętrznych. Spółka jest zarejestrowanym czynnym podatnikiem podatku od towarów i usług (dalej: podatek VAT).
A. nawiązała współpracę z C. Bank S.A. (dalej: Bank). Przedmiotem łączącej strony Umowy agencyjnej (dalej: Umowa) jest świadczenie przez Spółkę na rzecz Banku czynności zmierzających do pozyskania przez Bank Klientów poprzez obsługę Transakcji (tj. zdefiniowanych przez Bank operacji realizowanych przez A. w celu obsłużenia Klienta) na zasadach określonych w Umowie.
Zgodnie z treścią Umowy:
- celem usługi jest zwiększenie sprzedaży oferowanych przez Bank kredytów gotówkowych poprzez zachęcenie Klienta w trakcie rozmowy telefonicznej do odwiedzenia oddziału Banku i skorzystania z przygotowanej dla niego propozycji kredytu gotówkowego,
- kontakt telefoniczny jest drugim etapem informowania Klienta o przygotowanej dla niego propozycji, usługi świadczone przez Wnioskodawcę są kierowane do znanych Klientów, którzy przed rozmową telefoniczną otrzymali listowną ofertę produktu Banku i którzy dotychczas nie odpowiedzieli na tę ofertę,
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right