Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 05.05.2017, sygn. 0113-KDIPT1-3.4012.80.2017.1.IŻ, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0113-KDIPT1-3.4012.80.2017.1.IŻ
Brak prawa do odliczenia podatku.
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz.U. z 2017 r., poz. 201, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 16 marca 2017 r. (data wpływu 22 marca 2017 r.) uzupełnione pismem z dnia 21 kwietnia 2017 r. (data wpływu 21 kwietnia 2017 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie braku prawa do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego w związku z realizacją zadania w ramach projektów:
- .
- Edukacja ekologiczna .,
jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 22 marca 2017 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie braku prawa do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego w związku z realizacją zadania w ramach projektów:
- .
- Edukacja ekologiczna ..
Przedmiotowy wniosek uzupełniono pismem z dnia 21 kwietnia 2017 r. w zakresie wskazania adresu elektronicznego e PUAP.
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.
Gmina . zamierza aplikować o przyznanie środków w ramach konkursów:
- Edukacja ekologiczna w szkołach i przedszkolach, zakres zadania: działania edukacyjne (warsztaty, szkolenia, konkursy) polegające na podniesieniu poziomu świadomości ekologicznej dzieci i młodzieży na temat zagrożeń związanych z emisją pyłów i szkodliwych gazów dla środowiska;
- Edukacja ekologiczna ., zakres zadania: utworzenie szkolnej pracowni na potrzeby nauk przyrodniczych, która ma na celu polepszenie warunków nauczania dzieci i młodzieży z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ..
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right