Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 27.03.2017, sygn. 2461-IBPB-2-2.4511.1120.2016.3.AR, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 2461-IBPB-2-2.4511.1120.2016.3.AR
Obowiązek podatkowy Wnioskodawcy jako płatnika w związku z przekazaniem Konsumentom Świadczeń Pieniężnych oraz Bonów Rabatowych w ramach Programu Lojalnościowego.
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 201 ze zm.) w związku z art. 223 ust. 1 ustawy z dnia 16 listopada 2016 r. Przepisy wprowadzające ustawę o Krajowej Administracji Skarbowej (Dz.U. z 2016 r. poz. 1948 ze zm.), Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z 12 grudnia 2016 r. (data wpływu 13 grudnia 2016 r.), uzupełnionym 28 lutego 2017 r., o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków podatkowych Wnioskodawcy jako płatnika w związku z przekazaniem Konsumentom Świadczeń Pieniężnych oraz Bonów Rabatowych w ramach Programu Lojalnościowego:
- w części dotyczącej obowiązków Wnioskodawcy jako płatnika do odprowadzania zaliczek na podatek dochodowy oraz obowiązku wystawienia informacji PIT-8 C jest nieprawidłowe,
- w pozostałym zakresie jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 13 grudnia 2016 r. wpłynął do tutejszego organu wniosek o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków podatkowych Wnioskodawcy jako płatnika w związku z przekazaniem Konsumentom w ramach programu lojalnościowego Świadczeń Pieniężnych oraz Bonów Rabatowych w ramach Programu Lojalnościowego.
W związku z brakami formalnymi wniosku pismem z 10 lutego 2017 r. Znak: 2461-IBPB-1-1.4511.655.2016.1.AT, 2461.IBPB-2-2.4511.1120.2016.1.AR wezwano Wnioskodawcę do jego uzupełnienia. Uzupełnienia dokonano 28 lutego 2017 r.
We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny:
Wnioskodawca jest organizatorem programu lojalnościowego (dalej: Program) skierowanego do konsumentów (dalej: Konsumenci).
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right