Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 15.03.2017, sygn. 3063-ILPB1-1.4511.10.2017.2.AMN, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 3063-ILPB1-1.4511.10.2017.2.AMN
Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika w związku z organizowaniem promocji.
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2017 r., poz. 201, z późn. zm.) oraz art. 223 ust. 1 ustawy z dnia 16 listopada 2016 r. Przepisy wprowadzające ustawę o Krajowej Administracji Skarbowej (Dz. U. z 2016 r., poz. 1948, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 30 grudnia 2016 r. (data wpływu 9 stycznia 2017 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika w związku z organizowaniem promocji jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 9 stycznia 2017 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika w związku z organizowaniem promocji.
Wniosek nie spełniał wymogów formalnych, w związku z czym pismem z dnia 15 lutego 2016 r. znak 3063-ILPB1-1.4511.10.2017.1.AMN na podstawie art. 155 § 1 tej ustawy wezwano Wnioskodawcę do usunięcia braków w terminie 7 dni od dnia doręczenia wezwania.
Wezwanie skutecznie doręczono w dniu 17 lutego 2017 r. Wniosek nie został uzupełniony. W związku z tym zgodnie z pouczeniem zawartym w ww. wezwaniu zastosowanie znajdzie przepis art. 144 § 3 Ordynacji podatkowej.
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.
Spółka H. &− Wnioskodawca (dalej również: Spółka) prowadzi działalność w zakresie hurtowej dystrybucji artykułów biurowych oraz szkolnych takich jak zeszyty, artykuły piśmienne, notatniki, plecaki itd.
W ramach przyjętej przez siebie strategii biznesowej Spółka będzie podejmować szereg działań, które będą wspierać bezpośrednio lub pośrednio sprzedaż produktów Spółki. Wnioskodawca zamierza stosować różne formy wspomagania sprzedaży w tym m.in. ma zamiar organizować programy bonusowe, motywacyjne oraz akcje promocyjnej sprzedaży premiowej (dalej łącznie: Promocje). Opisane wyżej Promocje mają one na celu zwiększyć sprzedaż Spółki i będą kierowane w szczególności do klientów Spółki &− przedsiębiorców, w tym do osób fizycznych prowadzących pozarolniczą działalność gospodarczą i współpracujących ze Spółką (dalej: Uczestnicy).
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right