Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 23.11.2016, sygn. 1462-IPPB4.4511.1184.2016.1.MS2, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. 1462-IPPB4.4511.1184.2016.1.MS2
w zakresie obowiązków Spółki jako płatnika związanych z przyznawaniem nagród w konkursach skierowanych do osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2015 r., poz. 613, z późn. zm.) oraz § 5 pkt 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 22 kwietnia 2015 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2015 r., poz. 643) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Rozwoju i Finansów stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku z dnia 17 października 2016 r. (data wpływu 19 października 2016 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków Spółki jako płatnika związanych z przyznawaniem nagród w konkursach skierowanych do osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 19 października 2016 r. został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków Spółki jako płatnika związanych z przyznawaniem nagród w konkursach skierowanych do osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej.
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.
Wnioskodawca jest podmiotem z Grupy X (dalej: Grupa), która zajmuje się świadczeniem szeroko rozumianych usług finansowych. W rezultacie wydzielenia niektórych obszarów działalności do wyspecjalizowanych podmiotów z Grupy, Wnioskodawca podejmuje działania marketingowe, których zadaniem jest stymulowanie inicjatywy oraz pomysłowości w zakresie promocji marki oraz usług finansowych oferowanych przez Grupę. Wnioskodawca podejmuje działania mające na celu zwiększenie sprzedaży usług finansowych oraz motywowanie partnerów handlowych poprzez nagradzanie aktywnych postaw oraz wzajemnej rywalizacji w zakresie realizowanych wyników sprzedaży. Wnioskodawca w ramach prowadzonych działań marketingowych, podejmuje się organizacji konkursów o charakterze promocyjno-marketingowym, które będą miały na celu wsparcie promocji i sprzedaży usług finansowych Grupy.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right