Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 08.11.2016, sygn. 1462-IPPB4.4511.1136.2016.1.JK3, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. 1462-IPPB4.4511.1136.2016.1.JK3

w zakresie obowiązków Spółki jako płatnika podatku dochodowego z tytułu opodatkowania nagród przekazywanych pracownikom kontrahentów Spółki

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2015 r., poz. 613, z późn. zm.) oraz § 5 pkt 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 22 kwietnia 2015 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2015 r., poz. 643) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Rozwoju i Finansów stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku z dnia 28 września 2016 r. (data wpływu 3 października 2016 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków Spółki jako płatnika podatku dochodowego z tytułu opodatkowania nagród przekazywanych pracownikom kontrahentów Spółki jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 3 października 2016 r. został złożony ww. wniosek o o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków Spółki jako płatnika podatku dochodowego z tytułu opodatkowania nagród przekazywanych pracownikom kontrahentów Spółki.

We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.

  1. Wnioskodawca jest spółką kapitałową z siedzibą na terytorium Polski [dalej: Spółka].
  2. Spółka specjalizuje się w produkcji innowacyjnych dodatków żywieniowych dla zwierząt gospodarskich [dalej: Produkty] oraz w doradztwie żywieniowym świadczonym dla hodowców zwierząt gospodarskich.
  3. Wnioskodawca planuje organizację konkursu [dalej: Konkurs]. W Konkursie będą mogły uczestniczyć osoby zatrudnione przez kontrahentów Spółki na stanowiskach związanych z doradztwem żywieniowym i sprzedażą Produktów [dalej: Uczestnicy].
  4. Celem Konkursu będzie wyłonienie drogą rywalizacji najlepszego Uczestnika, który wypełni największą liczbę zadań konkursowych w najkrótszym czasie. Szczegółowe zasady przeprowadzenia Konkursu, w tym m.in. warunki uczestnictwa, zadania konkursowe, nagrody oraz sposób wyłonienia zwycięzców, zostaną określone w regulaminie Konkursu.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00