Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 27.12.2016, sygn. 2461-IBPP1.4512.740.2016.2.AZb, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. 2461-IBPP1.4512.740.2016.2.AZb
opodatkowanie właściwą stawką podatku sprzedaży Zestawu (piwo i popcorn) oraz ustalenie podstawy opodatkowania dla sprzedaży produktów w zestawie promocyjnym
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. z 2015 r. poz. 613 ze zm.) oraz § 2 i § 6 pkt 2 rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego z dnia 22 kwietnia 2015 r. (Dz.U. z 2015 r. poz. 643) Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach działający w imieniu Ministra Rozwoju i Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy, przedstawione we wniosku z 21 września 2016 r. (data wpływu 27 września 2016 r.), uzupełnionym pismem z 2 listopada 2016 r. (data wpływu 8 listopada 2016 r.), o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania właściwą stawką podatku sprzedaży Zestawu (piwo i popcorn) oraz ustalenia podstawy opodatkowania dla sprzedaży produktów w zestawie promocyjnym jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 27 września 2016 r. wpłynął ww. wniosek, o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania właściwą stawką podatku sprzedaży Zestawu (piwo i popcorn) oraz ustalenia podstawy opodatkowania dla sprzedaży produktów w zestawie promocyjnym.
Wniosek został uzupełniony pismem z 2 listopada 2016 r. (data wpływu 8 listopada 2016 r.) będącym odpowiedzią na wezwanie Organu z 24 października 2016 r.
W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe:
Wnioskodawca (dalej również jako Spółka) zamierza rozpocząć prowadzenie na terytorium Polski działalność w zakresie usług restauracyjnych w wynajmowanym lokalu użytkowym oraz ogródku gastronomicznym usytuowanym przy tym lokalu. Spółka jest czynnym podatnikiem VAT. Spółka chciałaby wdrożyć strategię marketingową, która polegałaby na wprowadzeniu do oferty Spółki sprzedaży zestawu promocyjnego obejmującego: piwo o zawartości alkoholu powyżej 1,2% oraz przekąskę w postaci popcornu (dalej również jako Zestaw). Popcorn będzie przygotowywany na miejscu w lokalu Spółki, poprzez prażenie zakupionych przez Spółkę suchych ziaren kukurydzy z dodatkiem oleju oraz soli, a Zestaw będzie podawany klientom lokalu przez obsługę do konsumpcji na miejscu w lokalu lub ogródku gastronomicznym przy lokalu. Produkty z Zestawu będą także oferowane osobno, nie w ramach Zestawu.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right