Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 10.05.2016, sygn. IBPP3/4512-155/16/UH, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPP3/4512-155/16/UH
Brak możliwości odliczenia podatku VAT w całości lub w części w związku z realizacją projektu pn. .
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. z 2015 r. poz. 613) oraz § 2 i § 6 pkt 2 rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego z dnia 22 kwietnia 2015 r. (Dz.U. z 2015 r. poz. 643) Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy, przedstawione we wniosku z 3 marca 2016 r. (data złożenia 7 marca 2016 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie braku możliwości odliczenia podatku VAT w całości lub w części w związku z realizacją projektu pn. jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 7 marca 2016 r. złożono ww. wniosek o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie braku możliwości odliczenia podatku VAT w całości lub w części w związku z realizacją projektu pn. .
W przedmiotowym wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe:
(Wnioskodawca) Powiat przy pomocy Starostwa Powiatowego jako jednostki prowadzącej obsługę Powiatu (art. 33 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 595), planuje realizować, w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa na lata 20142020, Działanie 12.2 Infrastruktura kształcenia zawodowego projekt unijny pn. .
Celem projektu jest zwiększenie kompetencji uczniów szkół zawodowych przez inwestycje w infrastrukturę, tak, aby stworzyć warunki zbliżone do rzeczywistego środowiska pracy zawodowej pod kątem wyposażenia oraz doposażenia warsztatów i pracowni zawodowych. Wsparcie obejmie szkoły ponadgimnazjalne zasadnicze szkoły zawodowe oraz technika.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right