Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 06.07.2016, sygn. 1061-IPTPP2.4512.132.2016.2.JS, Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi, sygn. 1061-IPTPP2.4512.132.2016.2.JS

możliwość centralizacji rozliczeń Wnioskodawcy z zakładem budżetowym oraz prawa do odliczenia naliczonego podatku VAT w związku z realizacją projektu w części dotyczącej budowy Zakładu i zakupu wyposażenia.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2015 r., poz. 613, z późn. zm.) oraz § 6 pkt 3 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 22 kwietnia 2015 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U., poz. 643) Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku z dnia 10 kwietnia 2016 r. (data wpływu 13 kwietnia 2016 r.), uzupełnionym pismami z dnia 23 maja 2016 r. (data wpływu 25 maja 2016 r.) oraz 20 czerwca 2016 r. (data wpływu 27 czerwca 2016 r.), o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie możliwości centralizacji rozliczeń Wnioskodawcy z zakładem budżetowym oraz prawa do odliczenia naliczonego podatku VAT w związku z realizacją projektu pn.: w części dotyczącej budowy Zakładu i zakupu wyposażenia jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 13 kwietnia 2016 r. został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie możliwości centralizacji rozliczeń Wnioskodawcy z zakładem budżetowym oraz prawa do odliczenia naliczonego podatku VAT w związku z realizacją projektu pn.: w części dotyczącej budowy Zakładu i zakupu wyposażenia.

Przedmiotowy wniosek został uzupełniony pismami z dnia 23 maja 2016 r. oraz 20 czerwca 2016 r. o doprecyzowanie opisu sprawy, brakującą opłatę oraz wskazanie, że wniosek dotyczy wyłącznie zdarzenia przyszłego.

We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.

Związek Komunalny Gmin Ziemi (Wnioskodawca) powstał na podstawie przepisów art. 64 Ustawy o samorządzie gminnym. Związek wykonuje zadania publiczne w imieniu własnym i na własną odpowiedzialność. Przedmiotem działalności Związku jest wykonywanie w imieniu i na rzecz Uczestników Związku (Gmin członkowskich) zadań związanych z gospodarowaniem odpadami komunalnymi. Związek posiada osobowość prawną. Związek nie jest czynnym podatnikiem podatku VAT.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00