Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 10.02.2016, sygn. IPTPB1/4511-726/15-2/SJ, Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi, sygn. IPTPB1/4511-726/15-2/SJ
Czy zakup poszczególnych części garderoby; garnitury, w tym smokingi, marynarki, spodnie, koszule, krawaty, buty, dodatki (zegarki, paski, szaliki, czapki), okrycia wierzchnie można zaliczyć jako koszty związane z prowadzoną działalnością gospodarczą w świetle przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2015 r., poz. 613, z późn. zm.) w związku z art. 16 ustawy z dnia 10 września 2015 r. o zmianie ustawy Ordynacja podatkowa oraz niektórych innych ustaw (Dz. U., poz. 1649) oraz § 5 pkt 3 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 22 kwietnia 2015 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2015 r., poz. 643), Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko - przedstawione we wniosku z dnia 3 listopada 2015 r. (data wpływu 13 listopada 2015 r.) o wydanie interpretacji indywidualnej przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie kosztów uzyskania przychodów jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 13 listopada 2015 r. został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych.
We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny:
Wnioskodawca wykonuje działalność gospodarczą związaną z wystawianiem przedstawień artystycznych. Według PKD działalność ta zaszeregowana została pod numerem 90.01.Z., 59.11.Z., 82.30.Z. oraz 85.60.Z.:
- prowadzenie wydarzeń w charakterze konferansjera lub moderatora,
- prowadzenie szkoleń z zakresu etykiety w biznesie, savoir-vivreu, sztuki wystąpień publicznych, dress codeu oraz sztuki autoprezentacji,
- popularyzowanie wyżej wymienionych dziedzin, które obejmuje pisanie artykułów oraz innych tekstów, udzielanie wywiadów radiowych i telewizyjnych.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right