Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 22.12.2016, sygn. 3063-ILPP1-2.4512.133.2016.1.MR, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. 3063-ILPP1-2.4512.133.2016.1.MR
Określenie podstawy opodatkowania w przypadku sprzedaży promocyjnej.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2015 r., poz. 613, z późn. zm.) oraz § 6 pkt 4 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 22 kwietnia 2015 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2015 r., poz. 643) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działający w imieniu Ministra Rozwoju i Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa przedstawione we wniosku z dnia 27 października 2016 r. (data wpływu 28 października 2016 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie określenia podstawy opodatkowania w przypadku sprzedaży promocyjnej jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 28 października 2016 r. został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie określenia podstawy opodatkowania w przypadku sprzedaży promocyjnej.
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.
Wnioskodawca jest spółką osobową prawa handlowego z siedzibą na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zarejestrowaną jako podatnik VAT czynny. Wnioskodawca prowadzi działalność gospodarczą w zakresie hurtowego i detalicznego handlu kosmetykami i akcesoriami kosmetycznymi, w dominującej części kosmetykami fryzjerskimi i akcesoriami fryzjerskimi (dalej łącznie zwanymi w skrócie: Kosmetykami). Działalność ta podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług wg stawki podstawowej (aktualnie 23%). W zakresie sprzedaży hurtowej Wnioskodawca kieruje swoją ofertę m.in. do przedsiębiorców (osób fizycznych i spółek), którzy w ramach wykonywanej działalności gospodarczej prowadzą salony fryzjerskie i kosmetyczne na terytorium Rzeczypospolitej, w ramach których świadczą usługi fryzjerskie lub kosmetyczne oraz sprzedają kosmetyki i akcesoria kosmetyczne, w tym fryzjerskie (dalej łącznie zwanych w skrócie: Salonami). Salony należą do bardzo ważnych kontrahentów Wnioskodawcy, ponieważ łącznie generują ok. 5-6 mln złotych obrotów w skali roku.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right