Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 19.02.2016, sygn. ILPB1/4511-1-1559/15-2/PP, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPB1/4511-1-1559/15-2/PP

Obowiązki płatnika.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2015 r., poz. 613, z późn. zm.) oraz § 5 pkt 4 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 22 kwietnia 2015 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2015 r., poz. 643) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Sp. z o.o. przedstawione we wniosku z dnia 13 listopada 2015 r. (data wpływu 20 listopada 2015 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 20 listopada 2015 r. został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika.

We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.

Wnioskodawca świadczy usługi z zakresu doradztwa podatkowego. W ramach działalności Wnioskodawca chce organizować konkursy dla swoich klientów lub przykładowo dla studentów w zakresie wiedzy podatkowej. Organizację i przeprowadzenie tych konkursów Wnioskodawca zamierza zlecić spółce prawa handlowego, świadczącej usługi w branży reklamowej i usług marketingowych (dalej: Zleceniobiorca). W ramach prowadzonej działalności Zleceniobiorca ogłasza i organizuje konkursy za pośrednictwem środków masowego przekazu (radio, telewizja, prasa, Internet).

W tym miejscu Wnioskodawca zaznacza, iż Zleceniobiorca prowadzi działalność również w zakresie rozpowszechniania wiedzy konsumenckiej pod nazwą P, która opiera się na popularnym ogólnopolskim portalu www.(...) (zwanym dalej: Portalem) i spełnia łącznie wszystkie kryteria środka masowego przekazu. Portal działa od 2008 roku w ramach społecznej misji upowszechniania treści postaw związanych z jakością obsługi. Ma masowy zasięg, a zawarte w nim treści mają charakter publiczny i są masowo odbierane.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00