Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 21.01.2016, sygn. ILPB1/4511-1-1445/15-6/AMN, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPB1/4511-1-1445/15-6/AMN
Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika w związku z organizowanymi przez Bank akcjami promocyjnymi, w zakresie obowiązków płatnika w związku z organizowanymi przez Bank programami lojalnościowymi oraz w zakresie obowiązków płatnika w związku z organizowanymi przez Bank programami polegającymi na promocji i reklamie Banku.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2015 r., poz. 613, z późn. zm.) oraz § 5 pkt 4 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 22 kwietnia 2015 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2015 r., poz. 643) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku z dnia 12 października 2015 r. (data wpływu 21 października 2015 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika w związku z organizowanymi przez Bank programami lojalnościowymi jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 21 października 2015 r. został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika w związku z organizowanymi przez Bank akcjami promocyjnymi, w zakresie obowiązków płatnika w związku z organizowanymi przez Bank programami lojalnościowymi oraz w zakresie obowiązków płatnika w związku z organizowanymi przez Bank programami polegającymi na promocji i reklamie Banku.
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.
Wnioskodawca jest bankiem z siedzibą na terytorium Polski (dalej: Bank lub Wnioskodawca) i prowadzi działalność bankową w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe. W ramach prowadzonej działalności gospodarczej Bank organizuje oraz przeprowadza działania marketingowe, które mają na celu zwiększenie atrakcyjności i ilości oferowanych produktów (dalej: Akcje promocyjne). Akcje promocyjne kierowane są do obecnych i potencjalnie przyszłych Klientów.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right