Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 19.10.2015, sygn. IPPB2/4511-853/15-2/AK, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB2/4511-853/15-2/AK
Obowiązki płatnika związane z wprowadzeniem programu motywacyjnego,
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2015 r., poz. 613) oraz § 5 pkt 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 22 kwietnia 2015 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2015 r., poz. 643) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku z dnia 8 września 2015 r. (data wpływu 28 września 2015 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika oraz obowiązków informacyjnych związanych z uczestnictwem menadżerów Spółki w programie premiowym - jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 28 września 2015 r. został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika oraz obowiązków informacyjnych związanych z uczestnictwem menadżerów Spółki w programie premiowym.
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.
Sp. z o.o. (dalej: Spółka lub Wnioskodawca) jest polską spółką działającą na rynku artykułów higienicznych. Spółka jest członkiem Grupy S prowadzącej działalność m.in. na terenie Polski. W celu zabezpieczenia wzrostu wartości Grupy S poprzez zabezpieczenie wzrostu wartości Spółki, Grupa S zdecydowała się na wprowadzenie m.in. w stosunku do określonej grupy pracowników zajmujących stanowiska menedżerskie w Spółce (dalej: Uczestnicy) programu premiowego Reward System 2010 (dalej: Program).
Celem Programu jest zachęcenie Uczestników do osobistego zaangażowania w rozwój i wzrost Spółki, co powinno wprost przełożyć się na poprawę wyników finansowych i pozycji rynkowej Spółki, a w konsekwencji, przełożyć się na poprawę wyników finansowych i pozycji rynkowej Grupy S.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right