Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 19.10.2015, sygn. IPPB2/4511-853/15-2/AK, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB2/4511-853/15-2/AK

Obowiązki płatnika związane z wprowadzeniem programu motywacyjnego,

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2015 r., poz. 613) oraz § 5 pkt 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 22 kwietnia 2015 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2015 r., poz. 643) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku z dnia 8 września 2015 r. (data wpływu 28 września 2015 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika oraz obowiązków informacyjnych związanych z uczestnictwem menadżerów Spółki w programie premiowym - jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 28 września 2015 r. został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika oraz obowiązków informacyjnych związanych z uczestnictwem menadżerów Spółki w programie premiowym.

We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.

Sp. z o.o. (dalej: Spółka lub Wnioskodawca) jest polską spółką działającą na rynku artykułów higienicznych. Spółka jest członkiem Grupy S prowadzącej działalność m.in. na terenie Polski. W celu zabezpieczenia wzrostu wartości Grupy S poprzez zabezpieczenie wzrostu wartości Spółki, Grupa S zdecydowała się na wprowadzenie m.in. w stosunku do określonej grupy pracowników zajmujących stanowiska menedżerskie w Spółce (dalej: Uczestnicy) programu premiowego Reward System 2010 (dalej: Program).

Celem Programu jest zachęcenie Uczestników do osobistego zaangażowania w rozwój i wzrost Spółki, co powinno wprost przełożyć się na poprawę wyników finansowych i pozycji rynkowej Spółki, a w konsekwencji, przełożyć się na poprawę wyników finansowych i pozycji rynkowej Grupy S.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00