Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 03.09.2015, sygn. IPPB1/4511-652/15-4/KS, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB1/4511-652/15-4/KS
Działalność Wnioskodawczyni na terytorium Polski nie wypełnia znamion zakładu, zgodnie z art. 5 umowy o unikaniu podwójnego opodatkowanie między Rzeczypospolitą Polską a Republiką Estońską w sprawie unikania podwójnego opodatkowania i zapobiegania uchylaniu się od opodatkowania w zakresie podatków od dochodu i majątku. Oznacza to, że Wnioskodawczyni podlegająca ograniczonemu obowiązkowi podatkowemu w Polsce, nie będzie zobowiązana do zapłaty podatku dochodowego od osób fizycznych z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r., poz. 749, z późn. zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770, z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku z dnia 13 maja 2015 r. (data wpływu 20 maja 2015 r.) uzupełnionego pismem z dnia 24 sierpnia 2015 r. (data wpływu 26 sierpnia 2015 r.) w odpowiedzi na wezwanie z dnia 11 sierpnia 20115 r. nr IPPB1/4511-652/15-2/KS o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie opodatkowania uzyskiwanych dochodów w Polsce jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 20 maja 2015 r. został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie opodatkowania uzyskiwanych dochodów w Polsce
We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny.
Wnioskodawczyni w marcu 2015 r. rozpoczęła prowadzenie jednoosobowej działalności gospodarczej w Polsce. Rejestracja działalności odbyła się w Polsce.
Przedmiotem prowadzonej działalności są usługi z zakresu public relations oraz aktywność w social mediach dla polskiego klienta.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right