Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 04.09.2015, sygn. IPPP1/4512-694/15-4/MP, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP1/4512-694/15-4/MP

Podstawa opodatkowania towarów promocyjnych;

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2015 r. poz. 613) oraz § 6 pkt 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 22 kwietnia 2015 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2015 r. poz. 643) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 15 czerwca 2015 r. (data wpływu 8 lipca 2015 r.), uzupełnionym w dniu 25 sierpnia 2015 r. (data wpływu 25 sierpnia 2015 r.) na wezwanie Organu z dnia 14 sierpnia 2015 r. (doręczone w dniu 19 sierpnia 2015 r.), o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie podstawy opodatkowania towarów promocyjnych - jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 8 lipca 2015 r. wpłynął ww. wniosek o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie podstawy opodatkowania towarów promocyjnych.

Wniosek uzupełniono w dniu 25 sierpnia 2015 r. (data wpływu 25 sierpnia 2015 r.) w odpowiedzi na wezwanie Organu z dnia 14 sierpnia 2015 r. (doręczone w dniu 19 sierpnia 2015 r.).

We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny:

W ramach prowadzonej działalności gospodarczej Spółka dokonuje indywidualnych ustaleń z poszczególnymi klientami w zakresie oferowania im dodatkowych produktów w ramach tzw. sprzedaży premiowej. Akcja marketingowa dotyczy różnorodnych towarów. Będąc u klienta handlowcy Spółki oferują jakiś towar, ale żeby sprzedaż doszła do skutku dokładają do takiej transakcji drugi towar po symbolicznej cenie (np. 1 zł). Na fakturze sprzedaży wykazywana jest sprzedaż towaru podstawowego oraz sprzedaż towaru promocyjnego.

W związku z powyższym opisem zadano następujące pytanie:

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00