Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 31.07.2015, sygn. IPPB5/4510-585/15-2/AK, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB5/4510-585/15-2/AK

Możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków ponoszonych na udział w konkursach branżowych

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2015 r., poz. 613) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770, z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko - przedstawione we wniosku z dnia 23 czerwca 2015 r. (data wpływu 26 czerwca 2015 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków ponoszonych na udział w konkursach branżowych - jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 26 czerwca 2015 r. został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków ponoszonych na udział w konkursach branżowych.

We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny.

"P" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (dalej: Wnioskodawca, Spółka) prowadzi działalność w branży reklamowej. Przygotowuje kampanie promocyjne, nadzoruje ich emisję w mediach, prowadzi badania marketingowe. Aby zwiększać rozpoznawalność marki wśród potencjalnych klientów i umacniać swoją pozycją na rynku Spółka bierze udział w różnego rodzaju konkursach i wydarzeniach branżowych.

Zajmując wysokie miejsce w rankingu oraz otrzymując różnego rodzaju nagrody, przyznawane przez inne podmioty z branży reklamowej, Spółka uzyskuje potwierdzenie jej profesjonalizmu oraz jakości świadczonych usług. Dzięki temu sporządzając ofertę dla nowego klienta Spółka może przekonywać go do współpracy odwołując się m. in. do przyznanych nagród potwierdzających wysoki poziom jej usług. Natomiast w odniesieniu do stałych, dotychczasowych klientów, nagroda pozwala Spółce na utwierdzenie klientów, że dokonali najlepszego wyboru zaś Spółka jest wiodącym dostawcą usług w swej branży.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00