Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 31.03.2015, sygn. IPPB2/415-1029/14-6/MG, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB2/415-1029/14-6/MG
Czy w stanie prawnym obowiązującym od 1 stycznia 2015 roku, dla opisanych w stanie faktycznym świadczeń skutkujących osiągnięciem przez Klientów za pośrednictwem Banku przychodów z tytułu konkursów, loterii oraz sprzedaży promocyjnej (w tym tzw. cash back), zastosowanie będą mieć zasady opodatkowania wyrażone w art. 30 ust. 1 pkt 2 UPDOF z uwzględnieniem zwolnienia, o którym mowa w art. 21 ust. 1 pkt 6a i 68 UPDOF, a tym samym Bank zobowiązany będzie do poboru zryczałtowanego 10% podatku dochodowego od osób fizycznych z uwzględnieniem zwolnień zawartych w art. 21 ust. 1 pkt 6a i 68 UPDOF?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r., poz. 749 z późn. zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko - przedstawione we wniosku z dnia 19 grudnia 2014 r. (data wpływu 29 grudnia 2014 r.) uzupełnionym pismem z dnia 18 lutego 2015 r. (data nadania 18 lutego 2015 r., data wpływu 20 lutego 2015 r.) na wezwanie tut. organu z dnia 6 lutego 2015 r. Nr IPPB2/415-1029/14-2/MG (data nadania 6 lutego 2015 r., data doręczenia 12 lutego 2015 r.) oraz pismem z dnia 23 marca 2015 r. (data nadania 23 marca 2015 r., data wpływu 25 marca 2015 r.) na wezwanie tut. organu z dnia 11 marca 2015 r. Nr IPPB2/415-1029/14-4/MG (data nadania 12 marca 2015 r., data doręczenia 16 marca 2015 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków Spółki jako płatnika związanych z przekazaniem Klientom świadczeń w ramach organizowanych przez Spółkę działań marketingowych stanowiących konkursy, loterie oraz sprzedaże premiowe (pytanie Nr 1)
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right