Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 23.03.2015, sygn. IPPB2/415-1009/14-4/MG, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB2/415-1009/14-4/MG
Ponieważ Wnioskodawca jako organizator przedmiotowych Akcji, będzie wydawał nagrody związane z organizowanymi loteriami audiotekstowymi lub promocyjnymi oraz konkursami, to do przychodów z tego tytułu zastosowanie znajdą zwolnienia z opodatkowania, o których mowa w art. 21 ust. 1 pkt 6a i 68 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r., poz. 749, z późn. zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770, z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko - przedstawione we wniosku z dnia 16 grudnia 2014 r. (data wpływu 19 grudnia 2014 r.) uzupełnionym pismem z dnia 12 marca 2015 r. (data wpływu 16 marca 2015 r.) na wezwanie Nr IPPB2/415-1009/14-2/MG z dnia 26 lutego 2015 r. o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie skutków podatkowych związanych z organizacją akcji promocyjnych przybierających formę loterii i konkursów jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 19 grudnia 2014 r. został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie skutków podatkowych związanych z organizacją akcji promocyjnych przybierających formę loterii i konkursów.
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (dalej: Spółka) prowadzi i będzie prowadzić w 2015 r. działalność polegającą na świadczeniu usług polegających na organizacji akcji promocyjnych (dalej: Akcje) na rzecz klientów - banków lub instytucji finansowych w rozumieniu odrębnych przepisów (dalej: Klienci).
Akcje mają na celu promocję korzystania z usług bankowych. Skierowane są one do konsumentów, kontrahentów Klienta albo pracowników kontrahentów Klienta. Spółka w ramach świadczonych usług:
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right