Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 15.05.2015, sygn. IPPP2/4512-250/15-2/AO, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP2/4512-250/15-2/AO
w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego w związku z nabyciem usługi kompleksowej, w skład której wejdą m.in. usługi gastronomiczne oraz usługi hotelowe
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz.U. z 2012 r., poz. 749 z późn. zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz.U. Nr 112, poz. 770 z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy - przedstawione we wniosku z 17 marca 2015 r. (data wpływu 23 marca 2015 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego w związku z nabyciem usługi kompleksowej, w skład której wejdą m.in. usługi gastronomiczne oraz usługi hotelowe - jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 23 marca 2015 r. wpłynął ww. wniosek o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego w związku z nabyciem usługi kompleksowej, w skład której wejdą m.in. usługi gastronomiczne oraz usługi hotelowe.
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe:
Sp. z o.o. (dalej: Spółka), w ramach prowadzonej działalności gospodarczej zajmuje się dystrybucją produktów leczniczych oraz kosmetyków stomatologicznych dystrybuowanych wyłącznie w aptekach (do higieny jamy ustnej) - dalej również określane łącznie jako produkty. W ramach wykonywanej działalności gospodarczej, w celu zwiększenia wolumenu sprzedaży dystrybuowanych produktów leczniczych oraz kosmetyków stomatologicznych (do higieny jamy ustnej), Spółka zajmuje się reklamą oraz promowaniem takich produktów jak również informowaniem o ich właściwościach. Adresatem części przedsięwzięć reklamowych, promocyjnych i informacyjnych jest środowisko medyczne i farmaceutyczne. Na potrzeby realizacji przedstawionych powyżej celów Spółka organizuje lub nabywa od firm usługi udziału w szkoleniach, konferencjach, spotkaniach, w czasie których, w szczególności, prezentowane są zasady prawidłowego stosowania dystrybuowanych produktów leczniczych oraz kosmetyków stomatologicznych (do higieny jamy ustnej), warunki w jakich one powinny a w jakich nie mogą być stosowane, przeciwwskazania, zalecenia etc., a na które zaprasza osoby uprawnione do wystawiania recept (w tym stomatologów) oraz farmaceutów, a również i swoich pracowników.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right