Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 10.03.2015, sygn. IPPB2/415-1022/14-2/MK, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB2/415-1022/14-2/MK
Czy świadczenia dokonywane przez Bank na rzecz klientów w ramach planowanych akcji marketingowych, których jednorazowa oraz łączna roczna wartość nie przekroczy kwoty 760 zł będą stanowić nagrody związane ze sprzedażą premiową w rozumieniu art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych /t. j. D. U. z 2012 r., poz. 361 ze zm./ (dalej jako: ustawy PDOF) w stanie prawnym obowiązującym od 1 stycznia 2015 r. i w konsekwencji korzystać będą ze zwolnienia z podatku dochodowego od osób fizycznych, a na Banku nie będą ciążyć obowiązki pobrania i odprowadzenia zryczałtowanego podatku dochodowego od przyznanych i wypłaconych nagród oraz na Banku nie będą ciążyć obowiązki informacyjne, o których mowa w art. 42 ust. 1a ww. ustawy?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r., poz. 749, z późn. zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770, z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko - przedstawione we wniosku z dnia 17 grudnia 2014 r. (data wpływu 22 grudnia 2014 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie zastosowania zwolnienia od podatku nagród otrzymywanych przez klientów banku nieprowadzących działalności gospodarczej w ramach prowadzonych akcji marketingowych o cechach sprzedaży premiowej usług oraz wykonywania obowiązków płatnika - jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 22 grudnia 2014 r. został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie zastosowania zwolnienia od podatku nagród otrzymywanych przez klientów banku nieprowadzących działalności gospodarczej w ramach prowadzonych akcji marketingowych o cechach sprzedaży premiowej usług oraz wykonywania obowiązków płatnika.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right