Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 09.04.2015, sygn. IPPB1/4511-101/15-2/MS1, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB1/4511-101/15-2/MS1
Czy Spółka jest zobowiązana do pełnienia funkcji płatnika podatku dochodowego od osób fizycznych i potrącania zaliczek na ten podatek z tytułu wypłacanego na rzecz Ekspertów wynagrodzenia za świadczenie Usług eksperckich w ramach prowadzonej przez nich działalności gospodarczej?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r., poz. 749, z późn. zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770, z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku z dnia 15 stycznia 2015 r. (data wpływu 21 stycznia 2015 r.), o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 21 stycznia 2015 r. został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika.
We wniosku przedstawiono następując stan faktyczny.
W ramach prowadzonej działalności I. S.A. (dalej: Wnioskodawca lub Spółka) zatrudnia wysokiej klasy ekspertów, dzięki którym możliwe jest dostarczanie klientom Spółki usług doradczych związanych z branżą mediową.
Eksperci są specjalistami z wieloletnim doświadczeniem, a obszary ich kompetencji obejmują m.in.:
- sporządzanie analiz rynku i otoczenia konkurencyjnego;
- realizację projektów strategicznych;
- sporządzanie analiz rynku programów telewizyjnych;
- analizy dotyczące rozwoju infrastruktury IT;
- realizację projektów finansowych;
- sporządzanie opinii i rekomendacji dotyczących projektów biznesowych;
- opracowanie polityki utrzymania klienta;
- strategię prowadzenia dialogu z dziennikarzami i środowiskami opiniotwórczym oraz prowadzenie kampanii marketingowych;
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right