Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 19.02.2015, sygn. IPPB4/415-947/14-3/MS, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB4/415-947/14-3/MS
2) Czy świadczenia przekazywane w ramach organizowanych akcji promocyjnychniestanowiących sprzedaży premiowej, konkursu lub loterii promocyjnej będą korzystaćze zwolnienia wskazanego w art. 21 ust. 1 pkt 68a ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych jako świadczenia związane z promocją organizatora (Banku)?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r., poz. 749, z późn. zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770, z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku z dnia 20 listopada 2014 r. (data wpływu 24 listopada 2014 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie opodatkowania przychodów z tytułu akcji niestanowiących sprzedaży premiowej, konkursu i loterii promocyjnej - jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 24 listopada 2014 r. został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie w zakresie opodatkowania przychodów z tytułu akcji niestanowiących sprzedaży premiowej, konkursu i loterii promocyjnej.
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.
Bank (zwany dalej Bankiem lub też Wnioskodawcą) w ramach prowadzonej działalności gospodarczej przeprowadza akcje promujące świadczone przez siebie usługi finansowe, które mają uatrakcyjnić obecną ofertę produktową. Akcje kierowane będą zarówno do obecnych klientów Banku, jak również obliczone będą na pozyskiwanie nowych klientów. W zależności od obszaru działalności Banku oraz konkretnego produktu oferty będą przybierały z góry zdefiniowany kształt dedykowany danemu produktowi (przykładowo: rachunek bankowy, karta kredytowa, pożyczka, oferta ubezpieczeniowa), natomiast ich punktem wspólnym będzie oferowanie klientowi lub potencjalnemu klientowi, w okresie trwania akcji - dodatkowego świadczenia pieniężnego lub rzeczowego w przypadku spełnienia wskazanych i weryfikowanych każdorazowo warunków, które co do zasady zmierzać będą do zachęcenia takiej osoby do skorzystania lub bardziej aktywnego korzystania z produktów oferowanych przez Bank.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right