Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 30.04.2015, sygn. IBPBII/1/4511-73/15/AŻ, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPBII/1/4511-73/15/AŻ
opodatkowanie przychodów z tytułu nagród związanych ze sprzedażą premiową
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz.U. z 2012 r., poz. 749, z późn. zm.) oraz § 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz.U. Nr 112, poz. 770, z późn. zm.) − Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, działający w imieniu Ministra Finansów, stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z 16 stycznia 2015 r. (data wpływu do Biura 27 stycznia 2015 r.), uzupełnionym 10 kwietnia 2015 r. o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie opodatkowania przychodów z tytułu nagród związanych ze sprzedażą premiową:
- w części dotyczącej wskazania podmiotu pełniącego funkcję płatnika jest nieprawidłowe,
- w pozostałej części − jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 27 stycznia 2015 r. wpłynął do Biura ww. wniosek o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie opodatkowania przychodów z tytułu nagród związanych ze sprzedażą premiową.
Ponieważ wniosek nie spełniał wymogów formalnych w piśmie z 26 marca 2015 r. znak: IBPB II/1/4511-73/15/AŻ wezwano Wnioskodawcę do uzupełnienia wniosku. Wniosek uzupełniono 10 kwietnia 2015 r.
W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe:
1.Od czerwca 2014 r. w Banku funkcjonuje Program Lojalnościowy, zwany dalej Programem, którego zasady zostały określone w formie Regulaminu programu lojalnościowego dla klientów indywidualnych Banku, przyjętego na mocy uchwały Zarządu Banku z 2014 roku, zwanego dalej Regulaminem. Celem Programu jest promocja wybranych produktów oferowanych przez Bank oraz promocja samego Banku. Jak wynika z § 2 ust. 6 Regulaminu jest on regulaminem sprzedaży premiowej. W ramach Programu możliwe jest zdobywanie punktów, zaś punkty mogą być wymieniane na nagrody, na zasadach określonych w Regulaminie. Bank jest przyrzekającym nagrodę w rozumieniu art. 919 Kodeksu cywilnego.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right