Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 03.11.2015, sygn. ILPB2/4511-1-788/15-2/WS, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPB2/4511-1-788/15-2/WS
Udostępnienie powierzchni reklamowych.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2015 r., poz. 613, z późn. zm.) oraz § 5 pkt 4 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 22 kwietnia 2015 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2015 r., poz. 643) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko, przedstawione we wniosku z dnia 19 sierpnia 2015 r. (data wpływu 21 sierpnia 2015 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 21 sierpnia 2015 r. został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika.
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.
Wnioskodawca zamierza prowadzić portal internetowy, który będzie umożliwiał nawiązanie współpracy między osobami fizycznymi, prowadzącymi własne strony internetowe (blogi), a przedsiębiorcami zainteresowanymi reklamą własnych produktów i usług na tych stronach internetowych (reklamodawcy). Z usług Wnioskodawcy będą korzystać osoby, które prowadzą bloga (blogerzy), którzy nie prowadzą działalności gospodarczej, jak i osoby, które taką działalność prowadzą. W ramach swoich czynności Wnioskodawca będzie umożliwiał nawiązanie kontaktu pomiędzy prowadzącymi bloga a reklamodawcami, będzie pośredniczył na każdym etapie zawierania transakcji oraz będzie wykonywał inne czynności, np. mediacyjne w przypadku zaistnienia sporu pomiędzy prowadzącymi bloga a reklamodawcami.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right